A meen duuuurå!

Hejsan!

Idag har jag fått åka på en sjuhelsikes åktur! Vi krockade....
Det var någon "Tant" som tvärnitade framför mig och Nässä så vi körde rätt in i henne...
"Tanten" var Nässäs gammla lärare från Opeskola, hon var väldigt shyyyyssst och lät Nässä betala alla skadorna...! Vilken Kärring, men hon var juh snäll och ringde inte polisen iallafall! Hade hon gjort det så hade Nässä förlorat sitt körkort och det hade juh inte varit bra alls! 

Jag gjorde illa mitt knä också ! Inte kuuuul!   slog knät i instrumentpanelen!  Men man ska juh vara glad att det inte blev värre skador... 


Blev försenad till skolan också tack vare krocken, men Thats Life Lixåååm!!

Nu sitter jag iallafall på skolan och ska snart ha lektion!!!

pusspuss! skriver mer ikväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0