Bloggen är igång igen.

Hello everybody!!!

Nu är vi tillbaka i bloggvärlden. Har varit ett uppehåll ett bra tag nu men ska försöka skriva varje dag. Kommer både vara lite videobloggar och vi ska skriva också!! 


Nu siiitter jag och min bääjb Barrä hemma hos mig och uppdaterar bloggen mhmm.  Skulle egentligen grilla idag med våra underbara vänner men blev tydligen inte så, en av våra " vänner " Amanda valde att vara med sina ickegrillande kompisar istället så vi får se hur det blir med våran vänskap framöver....   Aja whatever hon bestämmer själv....

Nu ska jag och Bääjb iallafall gå på kiosken!!







Pusspåer!! <3

Kommentarer
Postat av: AMANDA ;D

jag vet att ni älskar mig ;). puss på er!

2010-04-18 @ 18:12:34
URL: http://amandalinneawalseth.blogg.se/
Postat av: emmaaaa

hahaha snygg bild :D

2010-04-18 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0