Fredag!

HeejHeej bloggän!

Äntligen fredag igen, wihiuu. Då blir det ute på fyllan igen, dricka lite vijn med bäjbss Dallä, Mackään och Yazzemaja. Asså vi ska vara sååå fulla ikväll, ni ska bara veta. Senare ikväll när vi har blivit super fulla ska vi försöka komma in på Gården och smygdricka på toan, dom får absolut inte komma på oss. Åhhh nej om vi skulle åka ut därifrån, asså gud va kvällen skulle pajjas då.

Nu ska vi börja fixa oss och sammtidigt ska vi lyssna på våran älsklingslåt (sommaren är här och jag är snyggast i världen), den måste ni bara kunna. Vi köpte extra nya kläder idag på stan. Honey baney köpte en så fantastisk fin kjol idag. Asså jag vill bara sååå ha den. Den ska han ha på sig ikväll, jag är sååå avundsjuk på honom.
Själv köpte jag mig ett par otroligt fina stringisar idag och dom ska jag absolut ha på mig ikväll. Dom kommer passa perfekt till mina rosa skor, (btw så är mina stringisar oxå rosa, så dallää ska få se hur det matchar sedan).


puss på er /barrä&dallä♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0