Helgen är slut.

Denna helg har jag tillbringat mycket tid med min Bääjb Barrä!

Fredag

I fredags fick vi en väldigt bra ide, vi var hungriga och bestämmde oss för att ta bilen till Åre för att äta på Max!!! Nässä körde bil och i bilen fanns även Bobbin, Timpan och Erik. Bilen vi åkte var väldigt liten så vi satt och trängdes jätteee mycket i baksätet. När vi väl kom till Åre parkerade vi vid Holliday Club. Därifrån promenerade vi upp till torget och åt på Max. Därefter gick vi ner på Holliday igen och där stod Jon Olssons fina bil (Lamborgini). Knäppte några bilder på den sen började vi åka hemmåt. När vi sen var påväg hem kom vi mitt uppi en trafik olycka, en bil hade kört av vägen ner i diket. Satt 2 personer i bilen som var skadade hur pass skadade vet vi inte. När vi väl kom hem drog vi på Ängsmogården där träffade vi Frida och hennes pojkvän Robin. Barrä var också där och det var väldigt roligt, jag saknade han hela tiden medans jag var i Åre. Sen for vi till Brunflo och gick på Briggen (gården i brunflo). Där var vi i rock rummet och lyssnade när Timpan, Nässä och Robin spelade lite gitarr trummor och sjöng. Vid tolv tiden for vi hem igen.

Lördag

Lördagen började med att man klev upp klockan 12.45 och åt frukost. Sedan bar det av till Barrä där vi la oss i hans säng och spelade lite poker! Sedan blev det även så att vi tittade på film. Gick hem och åt vid 16.00 då pappa hade varit på eastern och handlat med sig mat hem. Det var jääääätte gott!! Sen drog jag hem till Bääjb igen, där vi återigen la oss och tittade på film. En helt underbar dag med bääjb älskar att vara med den sööötnooseen!

Söndag

På söndagen blev jag väckt klockan 11.30 av pappa, han ringde och sa att jag skulle komma in för han hade lagat våfflor till mig:D inte alltid man får en så god frukost! Sedan bar det av till Bääjb och vi spelade lite poker, efter en stund kom Nässä förbi och rökte med Barrä. Nässä stannade en stund innan han drog hem till sin flickvän Fiffi! Senare på kvällen drog jag och Bääjb hem till Hanna och "lanade" alla satt med varsin dator. Hanna designade våran blogg litegrann så den blev finare än den var förut. Amanda (Bästis) tittade förbi också så Hanna kunde hjälpa henne lite med designen på hennes blogg http://amandalinneawalseth.blogg.se kika gärna in där också. Sedan tog jag och gick hem och sov.

Ännu en trevlig helg med dom bästa!

pusspåer!! <33 / Dallä Och Barrä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0