Måndag kväll!

Hej bloggän!!

Nu sitter vi hemma hos Bääjben Barrä!! Och jag (Dallä) fick precis en underbar masage av bääjb det vaa tyyyep jääätte skööönt!! Mhmm
men nu blir väl jag tvungen att masera han och jag är verkligen jääätte dålig på att masera... Men eftersom det är nakenmasage så blir det mycket lättare för jag vet vart han tycker det är skööönt att bli maserad. Mhmmm!

Kvällens outfit (Dallä) består av ett par randiga strumpor, tajta byxor (jeans, Cheap-Monday) Björn Borg kallsonger och bäääjbie-blå Skjorta. (Barrä), vita srumpor, även han har Cheap-Monday byxor, Man underwear kallingar och rosa Skjorta.


puuuss på er sööötnosaar!! / Barrä och Dallä! <33

Kommentarer
Postat av: KUNGEN!

du dallä! jag vet att du är grym på att massera :D

2010-04-19 @ 23:58:51
URL: http://amandalinneawalseth.blogg.se/
Postat av: Dallä!

Det vet du alls inte...!:p

2010-04-20 @ 00:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0