Yasmin!

Tillåtet för barn under 11 år


Barrä säger:

haha, men om jag runkar nu då kan du ju inte härma mig

. yaazmiin | säger:
hahahahhahaha,
vafan vet du om det?

Barrä säger:
ja jag e 100 % säker på att du inte har en penis

. yaazmiin | säger:
haha hur kan du va det =
har jag legat med dig? ne juste, fråga bara dalle han vet
HAHAHAHHA

Barrä säger:
nej men jag har tjuvkikat när du har stått i duschen på skolan

. yaazmiin | säger:
hahahahaha

Barrä säger:
då hade du hår på murrvan

. yaazmiin | säger:
hur många ggr då?
hahahah ja värsta busken asså

Barrä säger:
jaa, och efter du hade duschat gick jag in och plocka hårstrån

. yaazmiin | säger:
hahah men ischhh sötnos, va du är snuskig P hahah

Barrä säger:
haha, jag e bara lite dirty^^

. yaazmiin | säger:
visst var dem krulliga och glansiga, jätte fina

Barrä säger:
jaa använde du headandsholders ne men du vet att jag skojjas

. yaazmiin | säger:
ja det gör jag faktisk , bra gissat
det här kommer jag lägga upp på min blogg xD

Barrä säger:
haha gört

. yaazmiin | säger:
nice

Barrä säger:
vet du vad? / Dalle

yaazmiin | säger:
vadå?
vill du inte ha ig längre

Barrä säger:
jag tappade ringen i toan när jag satt och bajsade

yaazmiin | säger:
NEJ!!

Barrä säger:
jo klart jag vill så fort jag tvättat ringn vadå?

yaazmiin | säger:
du skämtar ...

Barrä säger:
gör jag?

yaazmiin | säger:
gör du inte

Barrä säger:
ne men jag runkade med ringen på mig idag kändes som det var dina händer xD

yaazmiin | säger:
ja men det gör inget sötnos, bra att du tänker så ist för på nån annans händer

Barrä säger:
jag vet
var på väg att tänka på barrä men jag styrde över tankarna till dig igen....

yaazmiin | säger:
va..aja men det var bra att du kom på rätt väg till slut igen
varför sa du inget när jag kom, jag kunde ha hjälp dig ju.

Barrä säger:
ja va ju på väg till barre då

yaazmiin | säger:
jaha det var redan då, när du inte ens kunde hälsa, xD
var det då du fick upp den?
och sen så släppte du det hos barrä, nu fattar jag. det är okej.

Barrä säger:
precis så vare, sen avslutade jag när du kom på gårn

yaazmiin | säger:
okej känns bra att veta att det gick iaf

Barrä säger:
ja.

yaazmiin | säger:

jag vill ha trekant med er

Barrä säger:
duger inte jag till /Dallä
yaazmiin | säger:
jo men jag gillar at utforska
Barrä säger:
jaha jo men visst kan vi de!



Hihi rolig konversion :)


Puss /Dallä&Barrä







Kommentarer
Postat av: emmelieo

haha fyfan va stygg ni är :P puss

2010-04-23 @ 08:45:24
Postat av: Barrä

Du mena väl "fyfan va bäst ni är" :D daah lixååm pöss tieep

2010-04-26 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0